Tuesday, July 16, 2013

Natnyahoo, the evil man who control the world: Natnyahoo control America through two big things the Israeli lobby who would manipulate and intimidate the Americans and their leaders and through the Christians Zionists who have absurd understanding to the end of time. Both people stand with Natynahoo wrong or right. Israel can do any terrorism even by the hands of the Americans. When Muslims defend themselves it is terrorism. Natnyahoo secured the Arab tyrants for decades and his point was they are the first line of defense to Israel. He with his Jewish lobby ignited many wars. Deep in this evil man heart is arrogance and racism. He thinks deeply that Muslims only respond to fear and by killing them intimidating them they will fear Israel while he is taking over the land of the Palestinians and making their lives miserable. Israel particularly the evil Natnyahoo believe in divide and conquer. He would and his Zionists incite wars between Sunni and Shia, secular and Islamist and Muslim and Christian.



نيتانياهو‏:‏ قلقي الرئيسي مما يحدث في مصر هو الحفاظ علي معاهدة السلام
واشنطن ـ وكالات الأنباء‏:‏
3
1366
قال رئيس الوزراء الإسرائيلي بنيامين نيتانياهو إن قلقه الرئيسي إزاء ما يحدث في مصر يتعلق بشيء واحد وهو الحفاظ علي معاهدة السلام المصرية الإسرائيلية وإن مسألة قطع المساعدات الأمريكية عن مصر هو قرار أمريكي داخلي‏.
وذكر نيتانياهو خلال مقابلة مع برنامج واجه الأمة علي شبكة سي بي إس الأمريكية أمس أن معاهدة السلام كانت حجر الزاوية للسلام بين إسرائيل وجيرانها, كما كانت أيضا حجر الأساس للاستقرار في الشرق الأوسط. وأضاف مرة أخري أن ما يهم إسرائيل هو معاهدة السلام مع مصرلأن المساعدات الأمريكية لمصركانت أساسا من أسس معاهدة السلام. وكشف أن إسرائيل ومصر حافظتا علي وجود اتصالات رسمية بينهما خلال العامين الماضيين منذ الإطاحة بالرئيس المصري الأسبق حسني مبارك بما في ذلك الفترة الحالية. وأكد أن الشيء المهم من وجهة نظر حكومته ليس فقط الحفاظ علي السلام ولكن أيضا تحقيق الاستقرار في شبه جزيرة سيناء.
من ناحية أخري, اتهم آلاف المتظاهرين في تل أبيب نيتانياهو ووزير المالية يائير لابيد بأنهما سيدفعان البلاد إلي المزيد من الفقر وأزمات اقتصادية أخري مثل عهد الرئيس المعزول محمد مرسي. وذكرت كل من صحيفتي جيروزاليم بوست ويديعوت أحرونوت وراديو إسرائيل أن المظاهرة نظمت أمس الأول في تل أبيب في الذكري الثانية للمظاهرات التي اجتاحت البلاد.

رابط دائم:

No comments: