Monday, June 03, 2013

Muslims brothers have to wake up the Shia never really like Sunni and their sect is a fasle revolution against Sunni. We are at the end of time and Al Mahdi will be Sunni they will not only oppose him but they will work in everyway to destroy his plans. Ask some of the rotten Mulla in Iraq and Iran how I tried to make peace with them and unite them with Sunni. They beleive Al Mahdi will be Shia and he will come out of a will. We do not care about their beliefs but we care now since their belief is to destroy us or make us Shia which is crazy beliefs or more acutely lies over lies. All they did last few years nothing but Chaos everywhere. Time for Muslims brothers to learn about Shia creed and what they had done over th elast decade. If not for them thousands of lives in Syria could have been saved. To some of the Sunni hardliners do not think the Shia are standing against America and Israel they are actually our prime enemies and they declared that not us life they did in Syria. People went for their freedom and they went against them with all wickedness. Meanwhile Iran wicked president went to Egypt to contain Muslims brothers who are naive in politics so they do not stand against Assad. Time for Muslims to wake up and stand with Al Mahdi and not not the enemy of Islam.

سلفي يهاجم بشدة "مفتي الإخوان"

    سلفي يهاجم بشدة "مفتي الإخوان"
    عبد الرحمن البر
    أثار تعيين مأذون شيعي لقرية العصافرة فى مركز المطرية حالة من الغضب بين السلفيين، حيث قال الدكتور علاء رمضان، أمين حزب النور فى المنصورة، وعضو مجلس إدارة الدعوة السلفية:
    هذه خطوة لا ينبغى السكوت عليها، وتعنى تمكين الشيعة من بعض المناصب التى تساعدهم على نشر التشيع؛ لأن وظيفة المأذون ليست هينة، خاصةً أنها تتعلق بأمر شرعى يختلف الشيعة فيه عن السنة خلافاً عظيماً، ربما يؤدى إلى كارثة لا تحمد عقباها، ولا أعرف هل ضاقت الدنيا فى وجه المسئولين فلم يجدوا مأذونًا للمسلمين إلا هذا الشيعى؟
    ولكن الدكتور عبدالرحمن البر، مفتى تنظيم الإخوان، وعميد كلية أصول الدين فى المنصورة قال: إن المأذونية عمل إدارى بحت، وإنه مجرد كاتب وليس شرطًا أن يكون المأذون عالماً شرعياً، وأن القانون يمنعه من إبرام عقود الزواج غير المعترف بها رسمياً، و ليس من شروط صحة الزواج وجود مأذون أصلاً.
    وقال الشيخ ناصر رضوان مؤسس ائتلاف أحفاد الصحابة وآل البيت أن مفتى الإخوان ما زال يتجشأ علينا بفتاويه الشاذة وهو قوله عن تعيين المأذون الشيعي أن المأذونية عمل إداري !
    وأضاف رضوان أن صفات المأذون الشرعي هي نفسها صفات القاضي الشرعي فهل يكون القاضي قاضيًا وهو على دين يخالف دين الإسلام كدين الشيعة؟
    وأشار رضوان إلى أن أصل كلمة مأذون " أي مأذون من القاضي " أي أخذ الإذن من القاضي لإنشغاله بأحكام القضاء عن التزويج وإلا فالأصل أن القاضي هو من يزوج ، كما أن أول شرط من شروط القاضي الشرعي ومن ثم من أذن له أن يكون مسلماً ، والشيعي لا يكون شيعياً إلا بلعن وسب وتكفير أمنا عائشة رضي الله عنها ومن يقول بذلك لا شك في كفره فضلاً عن من يقول بتحريف القرآن كما يقول الشيعة و من يقول بهذا القول لا شك في كفره أيضا .



    اقرأ المقال الأصلي علي بوابة الوفد الاليكترونية الوفد - سلفي يهاجم بشدة "مفتي الإخوان"

    No comments: